07 April 2010

cu exceptia riveranilor

...şi fiindcă din partea femeiască putea să aducă vreun scandal monahilor vieţuitori de acolo, de aceea sub grea legătură s-a oprit de la acest loc să mai treacă înainte, sub nici un chip, parte femeiască. Iar cele ce vor îndrăzni a trece să fie sub blestem şi toate nenorocirile să vie asupra lor, precum sărăcia, gârbăvia şi tot felul de pedepse, şi iarăşi, cele ce vor păzi această hotărâre să aibă blagoslovenia lui Dumnezeu şi a smereniei noastre şi să vină asupra lor fericitul bine..

5 comments:

dj plan b said...

e hai,
maine poimaine o sa-mi copiezi patericul.
sunt de acord cu snippet-uri ortodoxe atunci cand vin cu ceva nou, dar nu sunt de acord sa vii cu din astea fumate....doar pentru ca ai aflat tu acum de muntele Atos (or wtvr).(vezi, daca nu esti stelist?!)

Immortal Ping said...

slavite si marite, decat pe un bolovan am gasitu ist scris si mi-am dat ghes inimii de'a'l pastra si posta intru prea pastare ca mult mi-a placut cum suna asprimea si blandetea acestui blestem, mai ales ca atunci cand postez arat ca imi pasa.

psalmplasma said...

ceva cu puli n'ai?

Strangelove said...

pai asta a fost cu puli, doar ca erau deghizate.

Immortal Ping said...

pacatosilor, este despre puli-lipsitele insele