03 May 2009

fiti treji, tovarasi!

"In metrou. Intru, ma asez. O cucoana de varsta a treia se aseaza langa mine, isi drege glasul si imi zice: "Stiti, eram in spatele dumneavoastra si trebuie sa va spun, mergeti asa, ca pe oua". Fac ochii mari si tac (o prietena tocmai imi spusese ca sunt cam impulsiva). O statie, doua... Tanti scoate niste foi zdrentuite, (surprind un subtitlu, "Fiti treji"), subliniaza diverse cuvinte in text, cu doua pixuri, unul cu mina rosie si celalalt cu mina neagra. Imi suna telefonul si raspund scurt "Mama, sunt in metrou, vorbim mai tarziu". Cucoana glasuieste din nou: "Ati citit Biblia? Ati vazut ce scrie acolo? Am vazut eu ca nu va prea place sa vorbiti, cred ca nici cu parintii, ati expediat-o cam repede pe mama." Mi se urca sangele in cap, ma mut vizavi. Tanti se uita la mine si clatina dojenitor din cap de vreo doua-trei ori. Ma pufneste rasul.
Crazy people everywhere. Fiti treji, tovarasi, fiti treji!"


ctrlcctrlved from here