05 April 2009

ce nebunii isi ma doresc nebunii din blogosfera.ro

Faptul ca au incercat sa separe blogosfera feminina de cea masculina e revoltator. Iar scuza ca vor sa promoveze o categorie care nu e destul de bine formata in blogosfera romaneasca nu tine. Blogurile care au ca autori femei sunt mai putin citite (si citate) datorita faptului ca 75-80 % dintre ele trateaza acelasi subiect: retetele culinare. Chiar daca prin definitie femeia este gospodina, de vreun deceniu incoace chiar si romancele s-au emancipat. Nu le mai intereseaza doar telenovelele, retetele culinare si regimurile de slabit.

De aceea, pentru a echilibra oarecum balanta si pentru a avea sanse egale in blogosfera, vreau sa initiez un proiect: "Sustin blogosfera masculina". Voi incerca sa i-au legatura cu cativa bloggeri (masculini) pentru a promova mai bine ideea si voi face un banner pentru a fi afisat de toti cei care vor sa o sustina. :-)

9 comments:

Diaan said...

deci succes

psalmplasma said...

doru, vrei o palma, sa te linistesti?
ia, treci in bucatarie.

rita sordida said...

oau. ma fac si eu gospodina!
hai masculii!
hai hai hai!

Immortal Ping said...

te rog sa contribui cu o reteta delicioasa, nu cu un comentariu acid-intepator.

Anonymous said...

Voi incerca sa i-au legatura
psalmplasma said...

hm. eu sunt putin dezamagit. macar sa scrie corect,

rita sordida said...

am bagat, da' mi s-a dezumflat sufleul.

psalmplasma said...

cre'ca avem un anonim care nu pricepe, sau e prea criptic pentru mine.

Immortal Ping said...

uh, credeam ca doar eu nu pricep...

Anonymous said...

adica iau legatura, nu i-au legatura