17 October 2008



+

Palin as presadehnt!

7 comments:

psalmplasma said...

pai glume foarte bune cu democrati nu prea sunt. Ceea ce spune destule despre republicani, as zice.

..si, sa fim seriosi, mrs palin e facuta gramada.

psalmplasma said...

..iar articolu' pe care mi'l indici mai sus e, politicos vorbind, prost scris si cam degeaba.

Inteleg ca dom' ghinea vrea sa diversifice putin peisajul, dar nu'i iese.
Pana la urma, daca urmaresti cu coada ochiului macar presa, e putin pe dos de cum spune dansu'.

..si revenind la Palin - e pur si simplu pamant de flori.

As intra in detalii, da' e mic de tot campu' asta de text, ori eu am nevoie de spatii largi ca sa ma exprim :)

Strangelove said...

eu nu stiu care dintre astia doi e mai potrivit pentru noi - si asta ar fi tot ce conteaza pentru mine.
totusi exista un oarecare consens ca McCain ar avea o politica externa mai pe placul nostru.

:)

Strangelove said...

dar sa stii ca nu ai reusit sa-mi spui nici de ce e Palin pamant de flori si nici de ce nu-i iese articolul lui Ghinea.
si, din cate imi dau eu seama, majoritatea discutiilor despre alegerile din SUA se duc intr-un registru pur emotiv. "ala e batran", "ala e negru", "aia e proasta", "ala e praf", "ala e terorist" etc.

iar cea mai tare acuzatie adusa lui McCain e Bush :D.

psalmplasma said...

Articolu' lu' ghinea exista ca sa existe, pur si simplu. Nu face altceva decat sa balacareasca putin superficialitatea presei americane, incercand niste argumente care nu prea au legatura cu problemele reale care i se imputa doamnei Palin.

..care doamna Palin tranteste gafa dupa gafa - si hai sa zicem ca asta n'ar fi grav sau important - dar ideologiile dansei mi se par in cel mai bun caz potrivite unei minoritati politice inevitabile, care ar putea, cel mult, sa dea un pic de culoare peisajului.

Evident ca e simplu si la'ndemana s'o faci proasta, a devenit un fel de conventie. Toata lumea a avut timp si mijloace sa demonstreze de unde vine si cu ce intentii. Ar fi ridicol sa refaci demonstratiile de fiecare data cand vrei sa discuti problemele astea.

Si de'aici si inutilitatea enervanta a articolului lu' ghinea.
Discuta niste superficialitati bazandu'se pe niste concluzii pe care le ia ca argumente. Prost.

..si dupa cum spuneam, traim intr'o lume relativ libera, mijloace de exprimare exista, cacalau, iar faptul ca glumele cu si despre republicani sunt mult mai haioase ar trebui sa insemne ceva.

Si iar am zis pe scurt. Pot sa detaliez si mai mult, pana m'or durea degetele.

Pana una-alta, poti sa citesti 5 posturi mai jos, discutia aia intre Idov si Taibbi e brici.

Strangelove said...

uff :). ce mi-ai spus acum e ca "s-a stabilit ca Palin e proasta". pai asta e argument?
Ghinea a fost mult mai concret (infinit mai concret, as putea spune): a spus ce-a facut duduia bine in postul in care a fost, ce e cu fiica ei etc. a expus niste cazuri, nu si-a manifestat niste umori. si cand citesc boing-boing realizez ca are dreptate. ai vazut cum a inteles Xeni Jardin sa-l sustina pe Obama? punandu-si "Hussein" drept middle-name. e caraghios, sa fim seriosi.

eu vreau acum sa citesc ce anume i se imputa, de catre democrati, individei asteia. am inteles ca e vorba de niste fonduri publice cheltuite aiurea - s-a stabilit ceva concret sau era doar o vorba in vant?
nu gasesc nicaieri ceva clar si serios, numai emotii.

psalmplasma said...

nu frateee!

prin "s'a stabilit" inteleg faptul ca oamenii care au fost interesati de chestia asta s'au informat, si nu de pe situri de divertisment, despre ce si cum e cu doamna. "S'a stabilit" inseamna ca mi se pare inutil sa reiau un carnat de argumente de fiecare data cand vreau sa incep o discutie de la 0.