27 September 2008

Nu Geroge, nu sunt horro

Mie sincer mi se pare o mare idioţenie.Că vine apocalipsa…că nu vine,doar cel de sus ştie.Eu aseară m-am uitat pe nişte siteuri,să mă informez,că muream prost.Am să pun şi la mine pe blog,să înţelegeţi şi voi(dacă aveţi ce)

+

Îmi mai vine câteodată să mă uit pe haifaivuri.Aşa de tare mă enervează ăiă care îl privat,de nu vă puteţi închipui.Uof.Degeaba încerc să zic ceva,că na,nu mă ascultă ca să zic aşa nimeni.Întrebarea mea este.Băi ăsta,de ce ai haifaiv?Nu era sloganu,beleşteţi oachele în haifavu meu,că e mai frumos?Acum,ce naiba să văd?This profile is…băi,sunteţi,laso baltă.Eu pun pariu,că ăsta e spirit de turmă.Şi eu am hi5,şi mulţi alţi bloggeri,dar sincer,la absolut niciunul nu am văzut asta.Acum,stau pe scaun,şi mă gândesc ce naiba să mai fac cu tema blogului.Am numai probleme.Ba cu nu ştiu ce,ba cu nu ştiu ce.Şi nu Geroge,nu sunt prost. Până la urmă cred că o las pe asta(default) sau dacă nu,am să mai caut pe încă sute de mii de siteuri cu teme pentru bloguri.Sărumâna,v-am pupat

+

Stau şi mă uit cu un dejt într-un loc,pe diferite siteuri sau bloguri.Văd că majoritatea aplică chestia cu via mediafax,via nu ştiu ce şi lalala.Dacă aş face şi eu aşa,aş avea succes?Aş avea mai mulţi cititori videli?Am încercat să fac aşa acum ceva timp,şi am văzut că din 4 articole srise în genul ălă.niciul nu a fost comentat.Eu sincer,nu pot să îmi dau seama cu aşa deodată am început să fiu aşa de comentat,vizitat,apreciat,criticat.E bine,îmi place că nu scriu doar pentru mine sau mai ştiu eu cine.Voi,aţi făcut vreodată chestia cu via?

+

În prima zi de şcoală,sau mai bine spus,prima zi de şcoală a fost o mare pararamă.Ni sa spus că toată harababura începe la ora 9 fix.Bine,am fost.Am stat o oră jumătate ca proştii în frig,apoi…ni s-a zis să ne ducem acasă,şi să venim la 1.(13;00).Am fost la ora 1,am vorbit cu diriginta,ni s-a zis că nu avem clase…învăţăm în clasele altora(aşa,dea mila).Ni sa dat oraru,am plecat,am ajuns acasă,şi acum scriu pe blog.Că nu am ce face.Eu,spre deosebire de alţi bloggeri care nu posibilitate de a scris des în timpul şcolii.eu,am să vă scriu.Pentru că învăţ dimineaţa.Cum a fost prima zi de şcoală/liceu…sa la ce mai sunteţi voi?

+

Vreau să vă rog ceva.Propuneţi-mi nişte filme bune,acşiune,horro sau ce genuri mai ştiţi voi.Nu am mai văzut un film bun de ceva luni bune.Ultimul vizionat a fost “Apocaliptic”.Un film foarte activ,sângeros,acţiune.E foarte interesant,dar dacă stai cu prost cu inima,te sfătuiesc să nu te uiţi pentru că nu sunt cenzurate scenele cu de…nu ştiu cum să mă exprim.Cu suliţe în gât,cap capete tăiate şi etc.Repet nu sunt cenzurate,ba chiar din contră.Se vrea buna lor vizionar,în deaproape.Beah.Să revenim la subiectul nostru

Tot ce vreau(ca să scurtez) este să îmi propuneţi nişte filme care merită vizionate.

+

Nu.eu nu vă bat la cap cu începerea şcolii.Vreau să vă spun altceva.Că mă seacă următorul lucru.Pe blogurile pe care le citesc(mai puţin cunoscute) văd că se spune despre începerea şcolii.Am şi eu o întrebare.Lumea e proastă?Nu au calendar,memoria,televizor,internet,de unde pot afla această veste extraordinar de vai mama ei folositoare?Chestia asta începe a fi un fel de “veşti în turmă”.Cum ar fi ca eu să iau o ştire la zoso,să o pun la mine pe blog,apoi să vine x să o ia,care îl acuză pe y că la copiat şi aşa mai departe.Acest lucru îl făceam şi eu cu vechiul blog.Am primit nişte sfaturi bune de la bloggeri buni,şi uşor uşor am început să elimin copy-paste.

Aţi pus vreodată în practică copz-paste?



[posturi extras malevolent via dintr-un blog din Braila]

3 comments:

Strangelove said...

fucking
briliant!





liniste!
motor!
acşiune!

Immortal Ping said...

eu am defenit instant cititor videl

psalmplasma said...

oa. si'acuma stau si belesc oachele.
baga vere si tu un link, sa'i facem trafic lu' baiatu', ca merita.

ba chiar as propune sa'l pui in sidebar.