2 oameni cu autoritate incontestabila in materie, din care unu' se exprima exhaustiv "i hate" iar altu' ma ilumineaza cu nepretuita informatie ca bangle nu mai e la bmw.
ceva argumente gasim?
mie unu' mi se pare un experiment foarte reusit. Chiar daca rezultatu' nu va place voua, mai important e ca cineva s'a gandit la o alta abordare.
hai mai baieti ce dracu! Pe langa faptul ca flame surface, adica trademark-ul lui bangle este o idee foarte buna dar care in viata reala arata foarte prost, mai avem si problema fundamentala a designului de concept: forma e intotdeanua desupra functiei desi bangle ar vrea sa te faca sa crezi ca nu-i asa. El insa e in stare sa nasca o functie noua la masina doar pentru ca i-a placut lui cum se inchide o fanta la motor. Hai ma lasi... Asta-i problema lui de fapt: o chestiune de echilibru. Prea multa arta prea putina restrangere. Pana la urma o masina se mai deseneaza si singura la un moment dat. Prea mult control strica. a se vedea: seria 7, seria 5, seria 3- facute de bangle. a se vedea: seria 3 coupe (nu cc-ul), coupe-ul de la Z4 - nefacute de el. Si ca sa inchei: muzeul BMW este un etalon in arhitectura contemporana. Numai ca din pacate neo-cubismul nu merge la masini. La masini e diferit: either you get it or you don't.
dupa acest expo-zeu, ce se mai poate spune? eu as mai zice ceva legat de gina, dar nu imi vin decat glumite legate de gina vecina mea si bmwgina, wgina, get it?
10 comments:
news flash, du bayerische genius: bangle is no longer with bmw.
for the sake of all humanity, i might add.
poate's eu singuru' caruia bangle i se pare un fel de ive al industriei auto, da' mie asa mi se pare :D
asta pt. ca nu prea stii cu masinile. nu cu designul.
asta e si problema lui de fapt :)
stie la perfectie cu designul.
I HATE
s'teti nebuni bre :)
daca 2 oameni spun ca esti beat de la weissbier poate ca e cazul....
2 oameni cu autoritate incontestabila in materie, din care unu' se exprima exhaustiv "i hate" iar altu' ma ilumineaza cu nepretuita informatie ca bangle nu mai e la bmw.
ceva argumente gasim?
mie unu' mi se pare un experiment foarte reusit. Chiar daca rezultatu' nu va place voua, mai important e ca cineva s'a gandit la o alta abordare.
arata excelent.. sa vedem insa cum rezolva faza cu briceagul / high impact collision
misto ar fi sa-l faca dintr-un d3o
ubersmecher
i, for one, welcome our cloth enshrouded overlords
hai mai baieti ce dracu!
Pe langa faptul ca flame surface, adica trademark-ul lui bangle este o idee foarte buna dar care in viata reala arata foarte prost, mai avem si problema fundamentala a designului de concept: forma e intotdeanua desupra functiei desi bangle ar vrea sa te faca sa crezi ca nu-i asa. El insa e in stare sa nasca o functie noua la masina doar pentru ca i-a placut lui cum se inchide o fanta la motor. Hai ma lasi...
Asta-i problema lui de fapt: o chestiune de echilibru. Prea multa arta prea putina restrangere. Pana la urma o masina se mai deseneaza si singura la un moment dat. Prea mult control strica.
a se vedea: seria 7, seria 5, seria 3- facute de bangle.
a se vedea: seria 3 coupe (nu cc-ul), coupe-ul de la Z4 - nefacute de el.
Si ca sa inchei: muzeul BMW este un etalon in arhitectura contemporana.
Numai ca din pacate neo-cubismul nu merge la masini. La masini e diferit: either you get it or you don't.
dupa acest expo-zeu, ce se mai poate spune? eu as mai zice ceva legat de gina, dar nu imi vin decat glumite legate de gina vecina mea si bmwgina, wgina, get it?
hai seriozitate
Post a Comment